پَ نه پَ
 
آنیتا ام 10ساله

فقط بگرد.مطمئن باش مطلب مورد علاقه ات رو پیدا می کنی

 
 

پَ نه پَ
ارسال شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, - 22:14

 

 

… یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدنیارو داره رد میشه … میگه مرده؟

پَ نه پَ تصادف خستش کرده خوابیده

ایستک خوردیم شیشه هاش رو کابینت گذاشته

دوستم شب اومده می گه ایستک خوردید؟

پَ نه پَ شیشه خالی خریدیم به هم تجاوز کنیم !

هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم

آمپولارو دادم به پرستاره …میگه آمپول بزنم؟

پَ نه پَ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه

یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم میخوای گاز بزنی؟

پَ نه پَ من میخوام لیس بزنم

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا

می گه پیاده می شین؟

پَ نه پَ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد

دندونم بد جوری درد میکرد … دستمو گذاشته بودم رو صورتم

دوستم دید منو پرسید دندونت درد میکنه؟

پَ نه پَ دارم اذان میگم گذاشتمش رو میوت ، همسایه ها اذیت نشن!

تو تاکسی کناریم به راننده گفت من بچه امام حسینم

راننده پرسید میدون امام حسین؟

پَ نه پَ ایشون خود علی اصغره ماشالله بزرگ شده مردی شده واسه خودش

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم

یارو میپرسه نذریه؟

پَ نه پَ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش !

مگس نشسته رو برنج به خواهرم میگم: مگـــــــــــــــــس … !

میگه بکشمش؟؟

پَ نه پَ زشته برنج خالی بخوره یکم خورشت بریز واسش

رفتم آلبالو بخرم … یارو میگه بریزم تو پلاستیک؟

پَ نه پَ همینجوری دونه ایی بده بندازم دور گوشم خوشگل شم !!!

به دوستم میگم دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون اتیش زده

میگه سوخت؟!

پَ نه پَ یه جون گرفت رفت مرحله بعد !

دارم فیلم میبینم … زنه توش بیکینی پوشیده

مامانم اومده میگه فیلم خارجیه؟

پَ نه پَ مختار نامست یه چند قسمتش تو سواحل انتالیا فیلمبرداری شده !

رفتم مرغ سوخاری بخرم یارو میگه همینجوری میبری؟

پَ نه پَ یه شرت پاش کن جلو مهمونا خجالت نکشه

جلو در اورژانس بیمارستان اعصاب خورد دارم قدم میزنم

یارو میگه آقا چرا انقدر پریشونی مریض بد حال داری؟؟

پَ نه پَ تو امریکن آیدل اجرا دارم تو فکرم چجوری بخونم که سایمون ایراد نگیره!

رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر

میگه شمام دستشویی داری؟

پَ نه پَ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟!

رفتم آزمایشگاه آزمایش ادرار بدم

ظرف رو می دم پرستاره میگه ادراره؟؟

پَ نه پَ سکنجبینه برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم!

رسیدم خونه اف افو میزنم مامانم میگیه اومدی میگم پ نه پ تو راهم

 

 

 

 

 

رفتم سر مزار میپرسه اومدی فاتحه بخونی؟! پـــ نــه پــــــ اومدم یه کامنت بزارم واسه شادی روح اموات!

- بچه خواهرم بدنیا اومده تپل مپل گرفتم بغلم فامیله دوره اومده میگه ماشالله سالمه پـــ نــه پــــــ خرابه فردا میخوایم بفرستیمش گارانتی!!!

- چند روز پیش کنار دادگستری یه نفر با لباس زندان داشت فرار میکرد، دوستم پرسید: “یعنی یارو واقعاً دزده؟” پـــ نه پــــ زنگ دادگستری رو زده داره در میره.

- گاو اولی : ماااااااااااااااا

گاو دومی : مااااااااااااا؟

گاو اولی : پـــ نــه پــــــ اونا

- تو توالت بودم و تو حال خودم.. یک هو یکی محکم زد به در …. گفتم بله .. دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !!! گفتم پـــ نــه پــــــ این صدای منشی توالته .. لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل.

- بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم … میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟ پـــ ن پــــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم!

دارید؟ میگه خام؟ پـــ نــه پــــــ تنوری باشه با قارچ و پنیر.رفتم مغازه می گم سی دی

خانومه وایساده بود جلوی پله برقی نمیرفت روش. دوستم میگه یعنی میترسه؟ پـــ نــه پـــــ مونده با پای چپ بره ثواب داره یا با پای راست؟!

به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟

یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای ۵۰ درجه تستش کنم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:24---28 آبان 1390
سلام عزیزم خیلی خوب بود!
خییییییییییییییییییییلیییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ی خندیدم


ناشناس
ساعت9:30---31 شهريور 1390
خوب بود!

یاس
ساعت22:30---21 شهريور 1390
عاااااااااااااااااااااااااالی بود خییییییییییلی خندیدمپاسخ:آخ جون...من خندوندن بقیه رو خیلی دوست دارم.هورررررررررررررررا!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده آنیتا